Milyen powerbankot válasszak?

iPhone tulajként bártan állíthatom, hogy a cikkben bemutatásra kerülő powebank az egyik leghasznosabb eszköz a földön. Többször mentett ki szorult helyzetből, mint azt a vételkor gondoltam volna. Mindenkivel előfordult már, hogy azt kívánta "Csak hazáig bírja ki", és végül nem így történt (a telefon akkujára gondolok :D ). Ezért mindenképpen megéri elolvasnod a cikket, ha nem szeretnél többet költeni 7-8 ezer forintál, de egy igazán erős energiabankra vágysz.

Milyen powebankot válasszak?

Merül fel benned a kérdés. Én immáron 1 éve boldogan használom az Asus által gyártott ZenPower típusú vésztöltőt. A kapacitása egészen pontosan 10050 mAh. Oké, ha ez nem mond semmit (kezdetben nekem sem mondott.) Lássuk, mire elég egy ekkora PoweBank.

Egy iPhone 6s típusú készüléket (1715 mAh) lazán feltölt 3,5-4x (Egy év után inkább 3,5x)

Egy iPhone 7-et pedig 2-2,5x fullra tol.

Ez azért hízelgő tud lenni.

Az adatok

A PoweBank töltési ideje körülbelül 7-8 óra, ami egy egész estés töltésnek felel meg. Számtalanszor előfordult, hogy feltöltöttem és csak napokkal később vettem használatba, ami a feltöltések számán nem csökkentett drasztikusan. A súlya elvileg 215g, de még soha nem mértem le, az biztos, hogy nem szakadt le tőle a zsebem, amikor vittem. (Ami valljuk be napi rendszerességgel előfordul.) 

Beszéljünk a méretekről... Az Asus szerint bankkártya méretű, nos, azért az egy kicsit túlzás, de nem áll távol a valóságtól.

Azt hiszem egy iPhone-hoz ez már egy "kötelező" kiegészítő, de jól jön ez bármilyen telefon mellé.

A cikk nem szponzorált, ha tetszett, bátran oszd meg másokkal.

Írd meg a Te véleményed, vagy kérdésed ezzel a témával kapcsolatban is!